28. maj 2010

Frk. TingelTangel har tagget mig til lidt blogleg...

Frk TingelTangels blogleg...Jubiiii


Denne morgens nedtur:
Mathias vågnede kl. 4 og fik mad af sin far, men derefter sov han faktisk ikke mere. Lige nu græder han og det gør han hevr gang han skal sove i disse dage, så puha!!!


Denne morgens optur:
At dagen startede i et hyggeligt leje med mine to søde børn og at jeg har kunne se frem til en fredelig dag herinde i varmen.


Udenfor mit vindue:
Regner det og er koldt...ikke lige frem Tivolivejr, men regntøjet må jo bare luftes så.


I fjernsynet kører:
Slet ikke noget, for det er slukket. Vi ser ikke så meget fjernsyn så det gør noget. Jeg har dog set lidt Go' morgen på tv2 her for lidt tid siden..


Jeg vil til og høre:
Ud over Mathias der græder....Måske senere vil jeg sætte min Ipod til i køkkenet og der er der en blanding af det nye...Medina, Alphabeat, Mark Johnson, Selvmord, kashmir, Alicia keys...osv


Mit tøj:
Blågrå jeans fra Tommy Hilfiger, lavendelblå bluse med lilla top under...ny neglelak i meget pang mørk pink farve på min venstre hånd...er ik kommet længere i processen...


Idag skal jeg nå:/ skulle jeg nå:
Ingenting...jeg skal bare slappe af når Mathias sover : )


Men jeg vil hellere:
Tage mig sammen til at få læst lidt, sovet lidt, motioneret lidt og ryddet op lidt....

Weekenden skal gå med:
I aften skal Preben og jeg til fredagsrock med Alphabeat i Tivoli og mine kusiner kommer også derind og det glæder jeg mig til allerede nu fra morgenstunden, men også til resten af weekenden. I morgen skal ungerne passes det meste af dagen og vi voksne skal ind og ose, bytte gaver, spise i biffen og søndag skal jeg på loppemarked...Perfekt : )

Ingen kommentarer: