27. maj 2010

Så er man 34....

...og det er nu slet ikke så tosset. Det er som bekendt bare et tal i rækken. Jeg har lige spist mig en grovbolle med peanutbutter, 5 jordbær og friskpresset appelsinjuice. Man skal heller ikke presse sit held..for lige på den front kan man ik snyde, det er med at tænker lidt over de ting der ryger indenbords.

Max er afleveret lidt tidligt i dag, da han bliver hentet lidt over 2 af Farmor & Flemming til en lille Tivolitur. Mathias sover i barnevognen og jeg skal komme mig over i går. Jeg gik i seng kl. 21.30 og var helt til rotterne. Så træt, at jeg havde kvalme og følte en total nedlukning. Sådan havde jeg det så ikke for 6-7 år siden. Ved midnatstid skreg Mathias. Han har ikke ville spise mos og han har ellers være på rette spor. Nu er vi tilbage til kampen hver gang han skal spise og det slutter nogle gange med en flaske mælk. Måske er det tænder?? Han sov da til kl. 5.30 SUK. Så det har været hårdt lige i den afdeling at blive 34.

1 kommentar:

Frk. TingelTangel sagde ...

Tillykke med de 34 :-)

Jeg har tagget dig i en blogleg, håber du har lyst til at være med!

Kærlige hilsner, Louise