12. april 2010

Så er vi hjemme igen...

...jeg er blevet snottet, har ondt alle steder og tror jeg dropper mødregruppen i morgen, så Mathias kan komme ind i rytmen igen og jeg kan slappe af. Jeg bliver ganske træt af mennesker omkring mig hver dag. Men det har været gode dage med gensyn med min veninde, Kashmir koncert til U.G., Mors fødselsdag blev fejret og der blev slappet af og nydt i fulde drag. I aften skal der lukket ned for de sociale imput og jeg skal bare være i min krop og gøre hvad er falder naturligt.

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en smuk baggrund du har lavet herinde, Rikke :-) Jeg er vild med lilla. Dejligt at læse, at I har haft nogle gode dage med spændende oplevelser. Men så tænger man til at vegetere lidt, ik'?

Unknown sagde ...

ja, lilla er også et hit her hos mig ; )Jeg er grundet min sygdom ..måske...ikke så god til meget leben for lang tid af gangen, så skal der nemlig vegeteres og samles ny energi. det er noget der har taget tid at erkende og mærke. God dag : )