8. april 2010

Små fremskridt...

...med Mathias og indtagelsen af mos. Jeg har måtte ty til den købte af slagsen, så jeg med lethed kan få vænnet barnet til konsistensen og i går og i dag lykkedes det med 4-5 skefuld og det er jeg vildt glad for. Her til aften kom næste projekt frem i lyset, han har nemlig fundet ud af, at den der store seng...nej tak, der gider man ikke lige falde i søvn. Så fra på mandag skal han også til at tage sine lure i løbet af dagen derinde. Så kan vi måske vænne ham til sengen på den måde. Jeg har været ret smadret her til aften og når jeg har det sådan er lunten knap så lang og da Mattis ikke ville sove tog jeg ham til sidst ud af værelset lidt snapt, fordi Max skulle sove. Idét vi går fordi vores usædvanlige smalle døråbning rammer hans arm og det giver et lille knæk. Hvor ved jeg ikke, men det hjalp jo ikke på drengens gråd og på morens tanker om sig selv. Heldigvis gik det hurtig over og han faldt i søvn i mine arme.
Uhhh så sortner mine tanker sku godt nok..dumme mor!

I morgen skal Max lige i børnehaven og løbe lidt krudt af og så henter vi han kl. 12 og kører mod Jylland hvor der venter Kashmir koncert med veninden min og Mors fødselsdag. Bilen bliver pakket i aften, så vi er helt klart til at køre i morgen middag ; )

Rigtig god weekend derude..

Ingen kommentarer: