6. april 2010

Så er det hverdag igen...

Max er blevet afleveret i børnehaven og jeg kan mærke, at han glæder til at komme derned. Det gik fint og det går også fint med at undvære sutten. Det er da lidt svært at lægge ham om aftene, men det er sikkert allerede meget nemmere i aften. Den sut er jo så trofast som noget kan blive, så det må da være lidt hårdt med alle de situaler der fulgte med den. Når han kommer hjem går turen over til LIC, hvor de har masser af legetøj og der skal vi finde en traktor...eller hvad der nu frister til den store dreng ; )

Mathias sover nu, han har vist lidt dårlig mave og hans gylp lugter også..værre end sædvanligt ; ) Så jeg håber han tager sig en god skraber nu her.

Jeg synes allerede at ugen er fyldt op i nogle af hullerne. I morgen skal jeg til babyrytmik og torsdag til mødregruppe. Fredag tager vi til Jylland tidligt og bliver til Mandag middag...hvor min Mor har fødselsdag. Lørdag aften skal med Anna (min veninde) til Kashmir koncert i Esbjerg : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Det er da en travl uge, der ligger foran dig. Her er der stille til fredag og weekenden er også optaget, så der er tid til at nyde den fortsatte oprydning udenfor.

Knus til dig og dygtige Max og god bedring med Mathias ;-)

Unknown sagde ...

JM: Ja jeg kan nu også godt lide at rydde op og bruge min krop på den måde.Og så i solskin..uhmmm