4. april 2010

Påskeklik

Max er blevet rigtig god til at spille Silke. Han er rigtig glad for det. Der sker så meget : )
En lille påskefidus fra Grandtoftegaard i Jonstrup ved Ballerup.
Max i Tommy Hilfiger ; )
Farmand læser Thors traktor for Max og ja..uden sut. Det er lidt svært tror jeg. Han græd meget da han vågnede i dag, da han vågnede efter middagsluren. Men det er den kolde tyrker. Det skal nok gå ; )

Her til aften var Mattis rigtig ked af det og ville ikke ligge ned. Så hostede han 3 gange mælk + slim op og efter 45 min. eller noget så lagde jeg ham med denne lyskæde og så var der ro og 2 min. efter sov han som en sten. Han elsker den lyskæde og hvad gør man ikke for at han skal få det godt ; )

3 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Lyskæde????Er det helt risikofrit?spørger "gammelmor" - flot med sutten, hils ham og sig det!

Unknown sagde ...

Jeg lå ved siden af ham og tog den væk så snart han sov. Den bliver ikke specielt varm : )

Jeannette Mariae sagde ...

Dejlige børn ;-)