4. april 2010

Påskeklik

Max er blevet rigtig god til at spille Silke. Han er rigtig glad for det. Der sker så meget : )
En lille påskefidus fra Grandtoftegaard i Jonstrup ved Ballerup.
Max i Tommy Hilfiger ; )
Farmand læser Thors traktor for Max og ja..uden sut. Det er lidt svært tror jeg. Han græd meget da han vågnede i dag, da han vågnede efter middagsluren. Men det er den kolde tyrker. Det skal nok gå ; )

Her til aften var Mattis rigtig ked af det og ville ikke ligge ned. Så hostede han 3 gange mælk + slim op og efter 45 min. eller noget så lagde jeg ham med denne lyskæde og så var der ro og 2 min. efter sov han som en sten. Han elsker den lyskæde og hvad gør man ikke for at han skal få det godt ; )

3 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Lyskæde????Er det helt risikofrit?spørger "gammelmor" - flot med sutten, hils ham og sig det!

Rikke Bruun Berthelsen sagde ...

Jeg lå ved siden af ham og tog den væk så snart han sov. Den bliver ikke specielt varm : )

Jeannette Mariae sagde ...

Dejlige børn ;-)