19. april 2010

Lidt om store egoer og scanningen...

Jeg har nogle store egoer som er på vej ud af mit liv og mere nøjagtig kan det ikke gøres. Men hold op hvor det lyder væk, at det er egoet der styrer dem og ikke sådan den medmenneskelige eller næstekærlighen. Nej det er mig mig mig og så skider vi på børn og andre vi havde kær engang. Jeg har ondt af dem der er indvolverede i de der krige og det er jo nogen der står mig nær i hjertet.
Reminderen til mig selv....hvad ville du tænke, hvis jeg gjorde sådan ved dig og sagde de ord til dig???
Og det er også en reminder til dig.

Nå, men scanning gik som så mange gange før....sådan føles det ihvertfald. Han havde ikke set noget tilsvarende i 10 år og om det er godt eller skidt aner jeg ikke. Men jeg skal op på Herlev og drikke noget kontrastvæste og det skal så følges rundt i tarmsystemet. Skål ; )
Da der var allermest stille over hans forundring, så tænkte jeg...KRÆÆÆFT og blev selv meget stille og tænkte på mine små drenge og Preben..Puha.
Men som min veninde Anna the nurse siger, så var jeg sku nok død efter den har huseret i 3 år, den der mørke plet i mit indre. Men vi tager da gerne en undersøgelse til...

2 kommentarer:

Rikke M sagde ...

Hej Prik

Krydser fingre for dine undersøgelser, men er også ret sikker på, at du ikke kræft. Bare en meget sart mave, der er irriterende, og som måske er påvirket af, hvordan du nogle gange har det fysisk, og psykisk.
Håber ellers I har det godt.

Knus fra den anden Prik

Unknown sagde ...

Prik: Ja, det er helt sikkert ikke noget alvorligt som kræft, det er jeg nu også ret sikkert på. Men det skal da udreddes, for man gider sku da ik gå med sådan noget der driller i ens liv..næ nej. Så igen skal jeg ruske i lægerne, det er sket før ; ) Vi har det godt alle 4. Jeg har en dejlig familie.