20. april 2010

Puha...en lang dag!

I morges gik turen til kontrol på Glostrup Neurologiske ambulatorium. Der var jo ikke noget nyt, men jeg skulle hente medicin og fandt da så også ud af, at min kære kommune endnu ikke har indsamlet mine lægelige papirer til min ansøgning om flexjob, som de skulle have gjort for længe siden. Så min sagsbehandler fik sig lige en reminder på telefonsvaren.
Jeg tog lige et smut forbi mit arbejde, da jeg fik nys om jordbærtærte ; ) det var hyggelgit at se dem igen, men desværre har min leder sagt op . Hun bliver nok i huset, men vil bare ikke være leder mere. Jeg forstår hende godt, men håber da, at de finder en anden velegnet og at det ikke får konsekvenser for det der flexjob, jeg sådan håber på kommer i hus.
Efter vi havde været i Buddinge og handle og så lige et smut på MacD, gav jeg mig i kast med 30 min. pilates på stuegulvet. Det er en dejlig motionsform og Mathias sad i stolen ved siden af og syslede og kiggede meget på mig. Nu vil jeg smutte ind til Spise med Price..Jubiii

Ingen kommentarer: