18. december 2009

Taknemmelighed og julehumør

Jeg er taknemmelig for...

...nogle hyggelige morgener med mine drenge og langt fra slemt, som jeg havde frygtet.

...et liv i nuet, mest i nuet.

...at Obama er blevet USA's præsident, men er dog lidt trist over klimatopmødets formodede udfald...det ser ikke lige så lyst ud lige nu!

...min mand!

...at vi hver aften synger julesange emd Max, så han kan øve sig til Juleaften og hvor hyggeligt vi har det når vi alle går i bad om aftenen. Det er ægte familie hygge.

...min arbejdsplads. da jeg var ude for at skrive mine barselspapirer under var der en gave fra BFO lederne. En Ipod shuffle (har dog ønsket mig en Nano i julegave, men denne kan jo bare byttes til noget andet, f.eks en docking station, hvis jeg skulle få opfyldt mit juleønske og ellers kan jeg jo beholde den) og det er jo meget, når man arbejder som pædagog. Desuden fik vi alle 6000 kr. i bonus. Så smilet var bredt : )

Så jo...jeg er bare i super julestemning...er du?

2 kommentarer:

mette b sagde ...

Tak for at du huskede mig på at jeg skal huske det jeg er taknemmelig for. Det er så vigtigt.

Lavendel sagde ...

Jeg har svært ved at finde julestemning som sådan, men et flot solskinsvejr hjælper på det! Sikke en flot julegave!!!!