24. november 2009

Nu er her fred og ro...

...Mor har afleveret Max og går nu tur med Mathias i barnevognen. Mathias har været meget urolig, skreget og virker som om maven har drillet ham. Han har tyng mave og jeg tror han har lidt ondt og har været overtræt de sidste par dage...måske fordi her er sket for meget med Mor på besøg mv. Så lige nu er her fredeligt, når Mor kommer ved jeg, at hun lige har en masse hun gerne vil nå. Altså rengøring...jeg skal have ryddet lidt op, lægge tøj sammen og lige få det lidt pænt. Det er med at gøre mens Mathias sover.

I går aftes var vi i Kvickly og jeg købte Jullerup Færgeby, som Max og jeg skal se her i december, vi købte 8 fine glas til i alt 100 kr. og spiste på McDonalds, hvor Mor gav mad. Da vi kom hjem strøg vi i bad og så kom Thomas og Marie og så Mathias og blev et par timer. Det var meget længe siden og rigtig hyggeligt. Max fik en bog om hundehvalpe og Mathias et sæt tøj : )

I aften skal Preben til møde på sit arbejde, så vi skal hygge os herhjemme alene. Vi skal have lasagne, for madplanen har indbudt til spontanitet i denne uge. Vi skal op på hesten igen i næste uge. Men vi har gæst og derfor tager vi den lidt på lysten.

Nyd solen derude : )

Ingen kommentarer: