24. november 2009

Clean Sweep

Min mor er yderst effektiv, hun vasker vinduer og gulv i soveværelset og det er længe siden der har været så fint derinde efter jeg fik ryddet op og hun har været på færde. Nu er hun kastet sig over juledeko. nr. 1 ud af hvem ved hvor mange. Om 1½ time henter hun Max og så skal de lege lidt udenfor er hendes plan, så skal de hjem og lave videre på juledeko. nr. 2 og 3 og jeg skal lave varm kakao med flødeskum. Lige nu har jeg taget mig en pause her, hvor hjernen kan summe og jeg kan dyrke det der afstresser mig aller mest....ord. Ord er gift for mig, men også den ventil, der sammen med tårer virker bedst for mig : )

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sikke dejligt at havde en sådan mor på besøg :-)

Anonym sagde ...

Hej Prik
Jeg har ikke glemt jer, men ville aflægge jer et besøg, når din mor er rejst hjem igen. I denne uge har jeg nemlig 1000 ting på programmet. Skal vi ikke aftale, at jeg ringer til dig i næste uge?

Knus og hils

Unknown sagde ...

Miri: Ja, min mor er meget praktisk anlagt, ikke så følsom. Men vi får nærmest ikke lov til at give hende noget, hun giver mad 2 aftener, køber hjemis og hvad ved jeg. Typisk hende, men hvis jeg tænker det som et arveforskud og bærer over med hende, for stædig det er hun sku.
Prik: Det lyder som en deal ; )