11. november 2009

En stolt mor...


Mathias og jeg nød et dejligt bad, for Preben og Max havde jo badet i svømmehallen. Mathias sad helt stille og nød det kunne man se og imens badede jeg ved siden af ; )

Dagen har budt på Max, der skulle med Preben til tandlægen og da det gik skidt sidst jeg var med ham, var vi jo lidt spændte. Apropos tabu...som Henriette efterlyser, at vi åbner op for, så er et af mine egne nok, at det er svært for mig, at tackle afmagt. Jeg har det sævrt med vredesudbrud og kan mærke, at jeg mister den del af mig der er god, når Max får det så svært. Men tilbage til tandlægen. Det gik naturligvis rigtig godt og det er tit sådan det går, når Farmand er med og det glæder mig meget. Man må jo tage over, der hvor man er bedst. Jeg tror bare, at jegså gerne vil kunne det hele og ak...sådan er livet jo ikke : )
Bagefter tog de i Værebro/Bagsværd svømmehal og det havde været sjovt. Imens var jeg herhjemme var sammen med lillebror. Da Max havde sovet lidt gik jeg ind med Mathias og så fik vi os en skraber. Jeg tror jeg sov i 1½ time. Jeg havde nemlgi en mega hovedpine og tænkte at det eneste jeg havde lyst til var at sove det væk. Det lykkedes ikke helt.
Her i eftermiddag skulle vi så hente vores bil, der har fået ny lås og det bliver nok omkring 1500 kr. Den bil kommer lige til at koste os 10.000. Herligt : )
Efter afhentningen af bilen kørte vi til lægen og skulle have kigget på Max og hans Willi og den creme, der skulle udvide. Det har det gjort og Max klarede det hele i stiv arm. Flot når man tænker på at hans græd og græd for ½ år siden. Så Max har bare været rigtig dygtig og træt som et alderdomshjem da vi nået sengetid. Han var helt opløst. Han sover vist godt i nat : )

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er altså virkelig en sjov bade-ting.. den er da fantastisk? Den har jeg ikke set før.. Så ligger han spændt fast? Hvor dejlig en stund i har haft.. og du har haft tid til et bad... :-)

Unknown sagde ...

Jeg købte den i Bilka og den hører sammen med karret. Den har sugekopper og under numsen er der en man sidder på. Skide smart. Man er ikke spændt fast, men han ligger nærmest ned og falder ingen steder i den alder og man står jo lige ved siden af. Max sad i den indtil han kunne sidde rigtig godt selv. Det er nemlig perfekt, når man gerne selv vil i bad også. Lidt tidsbesparende er det da også.

Jeannette Mariae sagde ...

Hvor er han altså dejligt. Flot at han kan lide sine bade, her skriger Anton lystigt bare han ser vand ;-)