22. oktober 2009

Ynkelige Mamalover

Jeg har megaondt i nakken, forkølet og utilpas. Kort lunte og træt i masken. I aften har jeg aftalt med Preben, at vi giver hinanden massage og jeg skal se "Sådan er mødre" på DR2 kl. 22. Det var vildt godt sidst jeg så det. Indtil da forbliver jeg sikkert ynkelig. Jeg er ret godt tilfreds med, at babyen bliver i sneglehuset lige i dag. Det ville være træls at skulle føde med stoppet næse, søvnunderskud fra igår og en nakke, der er hård og øm. Så det er da ikke så skidt, at det ikke er godt for det!!!!

3 kommentarer:

FruE sagde ...

Håber du snart er ovenpå, for du skal jo bruge energien på noget mere interessant.

God bedring...

Unknown sagde ...

Fru E: Ja tak, på den måde er det jo godt jeg ikke lige skulle føde i dag. Tror faktisk først det bliver i weekenden : )

Lavendel sagde ...

nååå - god bedring med dig!!