23. oktober 2009

Lillebror - kom ud og leg

Ja, her er der så ikke sket det store. I går var Max med Preben på arbejde i vuggestuen, hvor er for tiden er pga. at hans køkken er under renovation. Max havde virkelig været sød og nydt det, så det er vist ikke sidste gang, hvis chancen byder sig igen. Da de kom hjem havde jeg lavet hjemmelavet varm kakao til dem og masser af flødeskum med vanilie. Det var jo et hit. Max er en guffer, når det kommer til flødeskum. I går aftes så jeg det med mødrene og igen var det vildt godt. Preben og jeg havde lige forinden givet hinanden massage og det hjalp på min voldsomme hovedpine. Dejligt.

Morgenen forløb fint efter en helt nats søvn, som jeg trængte til efter en dårlig nat med 3 timers søvn. I dag skal jeg bare restituere, samle kræfter og så til fødselsdag i aften hos Prebens niece. Så det ville være fint at føde i nat eller i morgen...2 måneder før Jul og så skal han ikke dele fødselsdag med sin kusine, for det er sku altid lidt træls. Især fordi de ikke er så mange i familien.

I forgårs blev jeg færdig med Max's halsklud og startede så på en mørkelilla til mig selv i lille størrelse igår, sådan til pynt. Det bliver helt klart pænere, fordi garnet er lidt tykkere og jeg måske allerede har mere tjek på det. Men da jeg skulle have det på to pinde igår og dele arbejdet, så var jeg lige ved at gå i spåner. Arhhhh. Det lykkedes, men er du gal hvor jeg så mister besindelsen ; )

Lone sente mig lige en mail her for lidt siden med en buket. Tak for det Lone, det var sødt af dig. Iøvrigt sender jeg en sms til Jeannette Mariae, når fødslen er vel overstået og måske også inden, når showet går i gang. Så kan I sende good vipes i retningen af Herlevs fødegang, det ville da være dejligt : )

2 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Godt du har lidt mere styr på søvnen - god fødsel(sdag) knus

Unknown sagde ...

Lone: Hihi tak