18. oktober 2009

Dejlig dag med familien

Hov, der var Far... Max i sin nye flyverdragt, der har den fordel, at man altid kan finde ham : )
Stemning : )
Lærke, Preben og Max
Nimb's bar, som virkelig er flot og man føler sig som noget helt særligt, når man er der : )
Jeg ville gerne oploade nogle fine billeder fra turen i Tivoli og Nimbs bar, som er virkelig flot, men siden her driller, så de må bare komme senere. Har nu i et par dage kunne mærke lidt i lænden og i dag er det blevet værre, jeg føler jeg er ved at få influenza og er mega træt oveni. Så jeg skal vist bare snart i seng og se hvad der sker her hen over natten. Den lille har været roligere end normalt, hvor der konstant er fest. Men dog med lidt liv. Så jeg ved ikke helt hvodan jeg skal tolke min krop. Max har været en engel i dag og var en engel i går. Jeg lever meget i nuet i disse dage, fordi jeg så nødig vil slippe det vi har lige nu. Jeg er bange for, hvad der kommer til at ske rent faktisk. Men det skal nu nok gå godt og når den lille nye først er der, så er det jo bare en anden virkelighed og så vænner man sig hurtigt til noget nyt. Men nervøs og spændt ...det er jeg!

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Rikke, jeg tror faktisk at jeg har misset noget? Hvor langt er du henne? Jeg har fået nr 2 for snart 10 måneder siden. Den store har været i centrum i 6 år forinden.. det har været hårdt for hende.. men hold da op, hvor hun elsker sin lillesøster. Tingene har ændret sig meget.. Men hold op hvor jeg elsker det alligevel. :-) Det bliver spændende hvordan den store tager det.. Lad mig lige høre, hvor lang tid der er igen... Jeg har fanget det sådan, at det er snart? KH Christina

Unknown sagde ...

Christina: Hi hi, ja jeg kender det alt for godt, jeg er også nogle gange lidt bagud herinde og læser kun det halve kan jeg så se. Du har fanget rigtigt, jeg har termin på onsdag. Men det kan jo være når som helst. igår havde vi bare været i Tivoli og jeg tror jeg havde haft det lidt koldt måske og så det der med at gå lidt længere end man egentlig kan holde til, så en hel nat med plukveer og ondt i lænden. Men jeg har da fået sovet og i dag har jeg det okay faktisk. Men panikken nåede da lige at brede sig. Vi har iøvrigt Max på 2,5 år : ) Det er ganske spændende det hele

FruE sagde ...

Det lyder lidt som "stilhed før stormen" :o) Spændende at se hvornår fødslen går i gang og ikke mindst hvordan Max tackler sin nye rolle som storebror.

Unknown sagde ...

Fru E: Den lille er da lidt stille, men ellers har jeg det bare sådan influenza agtigt. Jeg er skræmt og spændt på samme tid ; )

Anonym sagde ...

Hej alle 3.
Hvor er Max fin i den nye dragt, den klæder ham, vi glæder os til at hygge med ham, når I skal byde lillebror velkommen.
Knus til alle Farmor

Unknown sagde ...

Farmor: Ja han stråler ; ) Det gør han også tror jeg og min mor og far vil også gerne have en dag med ham herhjemme inden vi kommer hjem, hvis vi da bliver så længe. Så han bliver da rigtig forkælet af jer alle, det er dejligt for ham.