14. september 2009

Når jeg endelig ser tv....


...så er det Wentworth Miller der trækker. Jeg ser nemlig Prison Break her mandag kl. 10. Ellers er det ikke meget, der kan trække mig ind foran skærmen. Jo - danske serier. Jeg ved at "Forbrydelsen" kommer igen og den glæder jeg mig til. De har nemlig søgt efter nogen, der ville ligge lejlighed til her i vores egendomme. Tilgengæld sidder jeg pænt meget her og skriver, spiller, shopper med mere. Men i aften skal jeg da sidde og nyde synet af denne mand - ja og følge med i serien : )

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Vi ser også Prison Break :-)

Unknown sagde ...

Miri: Ja, det er jo åbenbart en sej død med den serie, men man bliver jo lidt hooked, hvis man ellers gad sætte sig ind i det i starten. Jeg hoppede faktisk først på vognen, da Preben havde set det et stykke tid. Nu er det ham der er hoppet af ; )