15. september 2009

Max & Lillebror

Det nye tøj fra Katvig, bukserne er helt nye og blusen ser nu også sådan ud. Det kostede kun 70 kr. De røde strømper giver lige det sidste pift. Han er super smart : )
Lommer på mavsen og lapper på knæene...klar til vuggestuen : )

Status: 35. uge, + 5 kilo, ingen vand i kroppen, tit plukveer, livlig lillebror, sover ikke helt så godt om natten. Meget ondt i bækkenet i disse dage. Ellers er jeg glad, hvilket er meget dejligt at opleve ved denne graviditet og føler mig ikke vildt besværet : )

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Prik
Du ser godt nok også rasende godt ud. Og Max er rigtig skøn i sit nye tøj.
Håber I alle har det godt. Hils.

Knus fra den anden Prik

Unknown sagde ...

Hvor er Max fin ! Og du er godt nok en smækkerLækker højgravid !

Unknown sagde ...

Prik: rasende godt ud minder mig om Erne Iversen. kan du huske hende. Peter Larsen er inden i hende, hun er rideinstruktør med en ordentlig bag ; ) Griner ved tanken om hende.
Miri: 1000 tak ; )

Anonym sagde ...

Jeg kan sagtens huske Erna Iversen, men hun/han var bestemt ikke i mine tanker da jeg så dit billede ;o)

KNUS Prik

Unknown sagde ...

Nej Prik, tænkte nu mere på udtrykket: "rasende godt ud", det siger hun med sådan en power og jeg synes hun er så sjov ; )

Lavendel sagde ...

Ja, du ser rasende godt ud, Hans otto/Rikke, jow, Erna Iversen er bestemt én af mine favoritter, men du ligner hende nu ikke hehe
knus

Skribenten sagde ...

Du ser rasende godt ud, og jeg kan da kun sige at jeg selv lignede en strandet hval. Hvor dejligt at der slet ikke er ødemer, for det er altså ikke særligt morsomt.. bagefter. Det er så svært at slippe af med så vidt jeg husker. :-)

Hvor er han sød din lille dreng.

Rigtig god dag og kh
Henriette

Unknown sagde ...

Lavendel: Tak tak, jeg føler mig da også rasende heldig ; )
Henriette: ja, strandede hval var nu også hvad jeg forventede, havde set i åndet at Green Peace ville komme og begynde at bjerge mig ; )