15. september 2009

Drømmekage og kusinebesøg

Nu har jeg lige prøvesmagt drømmekagen og den er himmelsk : ) For en gang sin skyld fik jeg bagt noget der ikke blev tungt eller underligt. Jeg sidder bare og venter på, at Karen skriver, så skal jeg ned på Buddinge st. og hente hende og så skal Max hentes i vuggestuen, jeg har lovet ham, at hun skal med derned og se hvor han går : )
I morgen har jeg lovet Elliotts mor, at han skal med hjem, for de har som altid en travl onsdag og vi kan sagtens have ham med hjemme et par timer. Max og ham leger fint "sammen" eller måske rettere leger i samme rum uden problemer..

2 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Åh, ja jeg husker også , når poderne (ikke)legede sammen. Knus

Unknown sagde ...

lavendel: Det er nu også lidt hyggeligt at følge den udvikling. For jeg kan mærke at han åbner mere og mere op og vil gerne lege sammen med, men formår det bare ikke helt endnu. Det bliver sjovt at se de to drenge in action i dag : )