25. august 2009

Lægebesøg og bollebagning

Morgenen med Max gik nogenlunde. Han har nogle dage, hvor han og jeg tricker lidt på hinanden. Sådan er det jo nok en gang imellem. Men vi kom da afsted i vuggestuen og alt var godt. Jeg skulle til lægen kl. 11.10 og nåede lige i LIC inden, for at købe lidt øko. speltflager, grove havregryn, gylden rørsukker, riskiks med choko., en brikjuice og solsikkekerner.
Så kørte jeg til lægen og lillebror har det jo strålende, vejer ca. 2 kilo nu, som læger siger er der meget barn og derfor bliver maven hård, fordi jeg ikke selv tager så meget på. Det er blevet til 4,5 kilo og det er jo bestemt i den lave ende. Min blodprocent var høj; 7,8 og det har den ikke været i lang tid, så det var jo godt. Jeg talte med lægen om, at jeg har undersøgt muligheden for at få B-12 som sugetablet og hun mente godt, der kunne være en risiko for at min B-12
Methylcobalamin er lav og det skal nu undersøges. hvis den er det kan jeg få indsprøjtninger hos hende hver 3. måned eller noget, det er ikke noget jeg selv skal betale. Så det var jo gode nyheder, hvis det kan hjælpe min sclerose.

Nu er der lavet bolledej i klistret for, der skal stå i køleskabet til de skal bages. Nu hvor det ikke bliver i engen de skal spises, så skal Preben og jeg have dem. Max skal jo i sommerhus med Farmor og Flemming i morgen og til på lørdag. Så der skal laves værelse til Max. Vi skal i IKEA i morgen og købe seng, dekoration, lampe, madras og så hjem og hænge op og rykke rundt. Overraskelse : )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder godt med besked fra lægen om lillebror og dig, et nyt værelse bliver spændende for Max og se hvad han siger til det, vi glæder os til at have ham hos os og nyde ham, han er så morsom for tiden. Vi ses i morgen kl. 10. Kram Farmor

Unknown sagde ...

Jette: Ja, heldigvis mest morsom. Vi ses i morgen formiddag.