24. august 2009

Butik Bruun Berthelsen (klik)

Endelig fik jeg lige ryddet lidt op i mine sko, undertøj og en enkelt bikini. Det er første etape i min oprydning og efter at blive inspireret af Oprah igen, har jeg besluttet at give det en chance til rimelige priser på trendsales.dk. Hvis det så ikke ryger der, så skal det i kælderen og sælges på loppemarked, for det har mange gode timer, måneder eller år i sig endnu og det kan jeg jo lige så godt tjene lidt på her, mens jeg har tiden til at lægge det ind osv.
Eller tror jeg, at jeg skal ned og handle og så måske rydde lidt mere op i sagerne, når jeg kommer hjem igen. Der er vist et par bøger jeg gerne vil sælge og sikkert også andre ting, når det kommer dertil. Der er en stor lettelse i det få ryddet op og se at man måske kan glæde andre med sine ting : )

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

God idé, kære du. Jeg elsker, når der er ryddet ud i skabene og op rundt omkring i huset ;-)