25. august 2009

Ny natgarderobe til Max

Maxs pædagog har anbefalet uld/bomulds undertøj her til vinter til Max og nu fandt jeg disse 2 til salg på trendsales. Så vil jeg prøve dem af og se om de er gode. 90kr.
Dette sæt er til at sove i nede i vuggestuen, det er fra Katvig og koster 120kr.

4 dragter, 2 fra katvig og 2 fra Idat. Jeg synes det er dejligt, at der ikke er noget der skiller eller klemmer maven, derfor endte jeg ud med at lede efter dem her og da de er ret dyre fra nye, så blev det brugt tøj. Jeg skal give 250kr. for alle 4.
Lige mht. uldundertøjet vil jeg gerne finde noget der er nyt og har fundet en der sælger et sæt for ca. 100kr og det er 70 kr. under prisen. Jeg skal også have fundet en hjelm fra Joha, men vi har jo LIC og der må jeg bare ned en dag. Max har et stort hoved og det er lidt svært at finde herinde. Så det må være næste køb. Men nu er vinter-natgarderoben i hus og sovetøjet til vuggestuen er næsten også: )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Sikke nogle dejlige ting. Jeg har også hørt at kombinationen af uld og bomuld er helt fantastisk.

Knus ;-)

Unknown sagde ...

Ja, det skulle være godt mod alt det der vinterforkølelse. Nu hvor Max også lider en smule af asmatisk bronkitis, så må vi prøve os lidt frem. Den kiropraktiske behandling han fik her i sommer har også været god mod det ; )