17. august 2009

1½ år med bloggen...

Jeg fik lige kigget på bloggen og taget et tilbageblik på et enkelt indlæg eller to. Ellers ikke noget jeg har gjort før. Men det er sikkert godt at se hvad der er sket og det leder mig hen på dagens taknemmelighedsdagbog...
Jeg er taknemmelig for den lille dreng jeg er velsignet med, han er bare en engel og giver os gode oplevelser hver dag. Han overrasker mig og han får mig i den grad til at glemme mig selv og leve i nuets kraft.
Jeg er taknemmelig for den mand, jeg har valgt at gå gennem livet med. Glad for vores liv sammen og glad for, at vi stadig har dynamik og lever i et forhold der kan udvikle sig hele tiden. Vi har en opfattelse af, at når man har små børn er forholdet bare et andet og man prøver på at opretholde intimiteten så godt man kan, men det betyder ikke kærligheden er væk og det er vi enige om - det er vores pagt, at vi skal stå igennem de svære tider også.
Jeg er taknemmelig for, at jeg altid har kunnet udvikle mig og stadig kan. At jeg kan se tilbage og tænke.. hvor er du kommet langt, hvor er der sket meget og hvor gør det mig glad.
Jeg er taknemmelig for at der findes musik, blomster, film, børn, bøger og mennesker der dagligt gør verden smukkere og får os til at nyde livet endnu mere.
Jeg er taknemmelig for at der finder små eksklusive stunder med veninder, i det omfang de kun forekommer og når de så er der, så bringer de så meget med sig af glæde og nydelse.

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

Tak for dejlige ord om dit liv, Rikke ;-)