17. august 2009

Længsel

Jeg oplever virkelig et tomrum, jeg kan ikke tage mig sammen til at lave noget særligt. Jeg er her bare, sumper rundt og aner ikke helt, hvordan jeg skal tage mig sammen til at lave noget som helst. Heldigvis skal jeg hente Max om lidt og vi skal være alene hjemme i aften, så han skal nok holde gang i hjulene. Men måske er jeg bare overmandet af den der dovne tendens, som jeg tit oplever jo mindre jeg laver. Jeg har erkandt i dag, at jeg er et udpræget følelsesmenneske, der drives af hvad jeg føler for og derfor det lidt rodede liv ind imellem med spredte fægtninger. Jeg ville gerne ønske mig, at jeg kunne beslutte og gennemføre noget her i livet uden at blive grebet af, at mine følelser fortæller mig noget andet. Jeg kender nemlig den fornemmelse af, at have fuldendt noget og være glad...rigtig glad for at have gjort det. Hvordan dælen kommer jeg dertil med mig selv?

Ingen kommentarer: