18. august 2009

Projekt nr. 3 skal bare hænges op...

Dette billede kom ikke med til ophængning, men jeg synes det er rigtig godt og vi vidste slet ikke den gamle H.C. Andersen sidder der i Central Park. Men Preben valgte det fra, så nu kan det komme op og hænge her : )




...for nu er de endelig kommet i glas og ramme. Et af Max med en jernstang i et eftertænksomt øjeblik, Max i regntøj hos mine forældre med hans dejlige smil, Preben og mit bryllup og få dage før Max blev undfanget, mig og lillebror og 2 billeder fra New York (The Crystlerbuilding - New Yorks smukkeste bygning i mørket og et velkendt vejkryds og i baggrunden hænger et symbol på julen i NY, en meget smuk glintrende stjerne) Alle billeder er er symbol på vores familie, kærlighed og gode minder : )


Billeder var lidt for smalle, men nu har jeg fikset det og det ser fint ud. Som jeg skrev igår, så føles det vidunderligt at være nået til vejs ende på et af projekterne, nu skal preben bare hænge dem op på Max's værelse, hvor der mangler lidt vægdeko. Når vi engang flytter er det meningen, at vi gerne vil have et mega verdenskort op på den ene væg og så kan de her jo passende pynte på den anden : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Sikke nogle skønne billeder, du har taget af dine skønne billeder ;-)

Og du har så ret! Det er så dejligt, når projekter når deres ende.

Nu skal de vel bare hænges op. Håber vi må se, hvordan det ser ud ;-)

Unknown sagde ...

JM: Jamen jeg deler da gerne...hi hi. Det er Preben der svinger boret herhjemme, det er jeg ik så ferm til. Men i dag skal min cykel lige lappes først, det er også Preben fine opgave ; ) Jeg er sikekr på, at jeg slet ikke kan finde ud af den slags.. ; ) - tænk, så kan man godt blive noget så blond...