16. juli 2009

Udsigt til den sidste dag på arbejde....

....i et års tid ihvertfald. Det er lidt underligt at det er gået så stærkt og at der går lidt over 3 mdr. før jeg har et lille spædbarn i mine arme.
Fridagen er blevet nydt og brugt på at lægge tøj sammen, hænge nyt op, tørre støv af, handle, sove 1 time og kigge på tøj til Max på trendsales. Max og jeg hentede Preben på hans arbejde lidt i 3 og hjemme ventede Onkel Lennart, som spiste med. De var 3 der skulle i biffen og se to film i aften. Så jeg er græsenke for anden aften i træk, men jeg kan heldigvis godt lidt at have "huset" for mig selv. Max sover efter en lidt lang putning, så nu er tiden min egen.
I morgen kommer hele Mies lille familie til mad og hygge, det bliver dejligt : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Håber at du får en 'sidste' dejlig arbejdsdag... Vejret er med dig, kære du ;-)

Unknown sagde ...

Ja tak, det må man da sige. Super dejligt. En meget underlig dag at stoppe med kollegaer, der ikke alle var nære kollegaer, fordi vores 4 frittere i BFO'en er slået sammen her i ferien, men det er sådan en glad/ked oplevelse og lige nu skal jeg bare nyde at Preben har ferie og vi alle 3 skal hygge os sammen : )