17. juli 2009

Dejlig fredag

I dag var så sidste dag på job og selvom det er en meget ambivalent følelse, så er det fedt at have den frihed her hen over sommeren og vide at jeg kan tage den med ro, dyrke lidt sociale relationer, give Max nogle tidlige dage og gode oplevelser, lave nogle småting herhjemme. Dejligt!
Her efter arbejde kom Mie + co. på besøg og det var hyggelit, selvom der var gang i Flora (3) og Max (2) og lille Holger også var med på 4. mdr. Vi fik sludret og børnene, der ellers ikke sådan rigtig har leget før fik da leget lidt sådan ved siden af og lært hinanden lidt at kende, så det var fedt. Mie har jeg kendt siden første dag på semi. altså i 11 år og holder rigtig meget af hende. Vi har det hyggeligt sammen alle 4 og det var det første ønske der blev opfyldt.
En god aften med venner : )

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Så begynder en ny og anderledes tid, i dit liv :-)

Unknown sagde ...

Ja, det er ikke så dårligt. Jeg er glad for den tid jeg får her inden babyen kommer, så jeg kan slappe af og få lavet nogle ting også. Det er sku dejligt : )