14. juli 2009

Så er dagens prøvelser vasket ud af håret...

...og da jeg puttede Max fandt jeg det indre smil frem.
I morgen er der atter en godt dag og en glad dreng, det er jeg sikker på. Det var bare skønt at få vasket lidt af trætheden, usikkerheden og frustrationen væk og så få en frisk start.
I morgen har jeg tidligt fri og har lige lidt spillerum inden jeg skal hente Max. Der vil jeg tage ned og købe mere modellérvoks og forme til udstikning. Det vil max blive glad for. Så vil jeg lige smutte hjem og sove en lille time og så hente min søde dreng, for så er han sikkert stået op : )
Nu er der kun 2 arbejdsdage til jeg bliver fuldtidssygemeldt, som aftalt. det bliver nu ret så dejligt. Jeg har nemlig helt fri torsdag, så nu ser vi om Max bare skal have en kort dag, eller have fri. Efter dagen i dag, så ville det vist være fint for moren at være lidt alene. Jeg kan godt mærke på min krop, at jeg får båret ham mere end jeg burde: )

Ingen kommentarer: