14. juli 2009

Glæder mig til roen falder over vores hjem

Max og jeg lavede også lige nogle sommerfugleboller med modellér udstikkerne, nu jeg havde lidt dej til overs.
Hjemmelavet Pizza ala Rikke

Puha, det har været en lang dag og jeg er rimelig død i skroget nu. Max har været mere end krævende og pyldret. Der har været mange konflikter og nu varer det ikke længe, så skal han puttes og forhåbentlig få en ordentlig nats søvn. Jeg bliver ualmindelig slidt af sådan en dag, når man gang på gang skal forholde sig til konflikter, grændende og protesterende Max og dagen andre gøremål. Når Preben og Max kommer ud af badet, vil jeg give Max hans maske, lidt panodil at sove på og så vil jeg putte ham tidligt og bagefter snuppe et bad. Jeg tror han også som jeg trænger til fred i sit lille hoved ; )
Ps. der er kommet lys i vores globus og den er bare så fin, jeg tror at Max skal sove med den tændt i aften...

Ingen kommentarer: