15. juli 2009

Forkælelse

I dag gik jeg allerede hjem kl. 10.45 og tog så direkte til Herlev og forkælede mig selv med "En plads i solen" af Liza marklund og fandt da også ud af, at hendes forrige bøger så dernede i billigbog form, men min var så ikke billig. Men skidt pyt. Jeg keder mig for tiden, har ingen spændende spil at gå i gang med og er lidt ugidelig. Mangler en passion at give mig hen til, det plejer jeg jo at have og det plejer at optage mig vildt...men ikke lige for tiden. Jeg elsker dog at læse og derfor en god bog : ) Jeg vil dog også lige ind og se om Gyldendals Bogklub har noget godt, der er det jo lige lidt billigere, men når det skal være, så er det NU det skal være i Rikkes univers ; ) Til Max købte jeg 6 store bøtter modellérvoks og 2 Byggemand Bob dvd'er, som jeg tænkte ville være gode på vores 2x3 timer til og fra vores ferie hos mine forældre i Jylland i næste uge. Nu vil jeg ose lidt på nettet og så måske gå ind og påbegynde et nyt drama i bogform : )

Ingen kommentarer: