5. juli 2009

Max & Farmand


For noget tid siden lærte jeg Max at sige farmand og nu kalder han ikke Preben andet. Lige nu er de gået ned og lege med en tennisbold og ham motorcykel og hver gang Preben skal noget er det
..."Farmand kom". Da Max stod op efter en lille lur på 1½ time kørte vi til Lyngby og fik en is og gik rundt og hyggede os lidt. Så tog vi hjem igen og trætheden er stadig ekstrem hos mig, så nu er drengene fået ned for at lege og jeg vil så lave aftensmad snart. Vi skal have lakselasagne med spinat, løg og tomat. Uhmmm, den er god. Nu må vi se om Mister Kræsenpot kan lide den. Kan har et noget anstrengt forhold til grønsager, men hans pædagog siegr, at det gled ned den anden dag : )

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er godt han elsker sin farmand :-)
Uhmm - lakselasagne , det lyder rigtig lækkert!
Min erfaring med kræsenhed er at blive ved med at tilbyde alt muligt forskelligt mad. Men hvis man opdager barnet altid afviser kartofler , i en værd form, så må man jo respektere det :-)

Jeannette Mariae sagde ...

Uhm... Lakselasagne. Fortsat god eftermiddag og husk nu at hvile dig ;-)

Unknown sagde ...

Max spiste pastaen og resten snød han sig forbi, men jeg bliver ved, for ellers bliver vi jo alle så enside og ikke specielt sunde. Han sluttede dog af med 1½ banan, for noget mad skulle han da have, men så længe det er den slags han får, så tænker jeg at det er ok.
Ja lakselasagne er dejligt og jeg hviler og hviler, men det hjælper ikke rigtigt i dag. Jeg er bare flad på batteriet : )