5. juli 2009

Søvnig Søndag

Mens drengene hyggede sig i stuen gik jeg omkuld i sengen. Tynget af træthed. vejret er ikke just opløftende, men natten hede har slået mig helt tilbage og jeg er bare rigtig dvask, har et tungt hoved og en hals der gør ondt pga. af for meget gennemtræk. Nu sover Max i sin barnevogn under et træ, så der er rig mulighed for at sove lidt mere.
Igår måtte vi give 500 kr. for et nyt batteri til vores helt nye kamera. Men det holder heller ikke på strømmen, så derfor må det være kameraet den er gal med. Surt, for garantien gælder kun i USA. Så vi må bare vænne os til at skulle lade op hver gang inden den skal bruges og det sætter lidt en dæmper for spontaniteten. Men vi vil lige prøve at kontakte Sony og spørge om det er noget der kan laves uden vi ofrer en formue. Vi har sparet ca. 1400 på kameraet, så vi føler os da ikke helt røvrendt, for 1700 kr for et rigtig godt kamera er jo ingenting. men drønærgeligt er det da...

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Håber, at du har fået hvilet dig, det er jo så vigtigt, når du er gravid.

Og hvor er det dog ærgeligt med kameraet, håber I finder en løsning ;-)

Unknown sagde ...

ja, jeg har sovet over 2 gange nu, men er nu stadig meget slatten. Kan både mærke at attakket og graviditeten gør mig træt. Så jeg sover faktisk en del middagslure for tiden ; )