29. juli 2009

Jeg er træt - min hjerne er død!

Jeg foreslog her i eftermiddags en spontan tur ned til Onkel Lennart, Tante Mia og Fætter William i Herringløse. Der tog vi ned og der blev hentet pizza. De hande også Michael og Britt på besøg, Britt og jeg skal næsten føde på samme tid. Efter vi havde spist og hygget os kørte vi hjem og Preben er nu gået ind emd Max i seng. Jeg er helt blæst oveni. Øjnene svier og jeg bliver sådan helt tom oveni. Dem der kender mig ved at jeg tænker meget og hurtigt, så det her er en anderledes fornemmelse og en god indikator. Jeg skal have fred i mit hoved.
Har lagt mærke til at jeg her på bloggen tit laver stavefejl. Jeg skriver ret hurtigt og førhen var der sjældent fejl, men nu bytter jeg rundt på bogstaverne i ordet. Måske endnu et herligt levn efetr depression, psykose og sclerose, for det er jo hvad jeg har samlet mig rester fra nu. Det er ikke umiddelbart til at skelne mellem altid ; )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

AJJJ, Rikke... Det håber jeg da virkelig ikke, at den er. Den er nok bare træt, som du skriver ;-)

Unknown sagde ...

JM: Hi hi, min hjerne er nok det sidste der kortslutter. Det er jo ikke ligefrem en del af min krop der plejer at få fred. Så du har nok ret, en momentær kortslutning, det er vist hvad der er tale om ; )