29. juli 2009

Grønne fingre?

Lige et herligt billede af min blomstervandende søn, der måtte have tøj på til lejligheden.
I formiddags gik turen først til Ikea, hvor vi købte et par grønne planter til stuen, kurve til badeværelset, hvor Preben skal have sat en plade op til fremtidig puslebord, plastikbøtter, en skammel til Max og 6 rammer til nogle billeder jeg skal til at finde af vores kæmpe udvalg. De skal hænge på børneværelset. Det er nok meningen, at Max får en normal børneseng her når lillebror kommer og der skal hænge et stort grønt blad over, så vi varmer lidt op til det, så værelset kan blive lidt mere drenget.
Bagefter kørte vi i Silvan og fik købt maling til vores køkkenbord og 4 stole, som er et af sommerens projekter. Plantemuld købte vi også. Da jeg så havde lagt Max begynde det at klø i mine grønne fingre. Med muld og handsker fik jeg plantet 4-5 grønne planer i større krukker og nogle blev smidt ud, da de var stendøde. Nu er her lidt frodigt igen og det er dejligt. Projektet er ikke helt færdigt, da jeg skal have købe nogel flere grønne planter hen ad vejen, når jeg falder over nogle søde, de hygger sådan. Ellers ingen vilde planer for i dag. Ikke endnu : )

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

Et dejligt billede af en lille 'vand-mand' ;-)