30. juli 2009

Voksenleg og feriehygge


Dette er et produkt af min egen lille voksenleg på Picasa. Prebens hoved ser lidt sløret ud, men sådan bliver det herinde, det er blevet ret godt på min computer : ) og sjovt er det altså. Vi har rigtig mange bryllupsbilleder, der ikke er for gode. Sådan er det når man er nærrig, som jeg helt sikkert er med sådan noget. men vores 6 nye sorte rammer skal jo have lidt indhold og jeg har siddet og redigeret billeder, lavet dem sort/hvide og skåret dem til, nu skal de bare sendes ind til udskrivning og projekt nummer 2 (omplantningen igår var nummer 1) kan gå i gang. Nu vil jeg gå ind og kigge på Gyldendals bogklub og se hvad jeg nu skal i gang med at læse.

I formiddags efter en langsom morgen satte vi os alle 3 op på vores cykler og kørte i Rema og Irma og købte et par småting, en tur på små 15 min. hver vej og Max nød det. Det regnede dog lidt, så et herligt ferievejr er vi da løbet ind i. Nu sover Max og når han vågner skal vi i Danmarks Akvarium. Der har jeg faktisk aldrig været.

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Hvor er I smukke!!!

God tur i Danmarks Akvarium, der har jeg været tusind gange med mine unger. Det er et skønt sted, synes jeg ;)

Unknown sagde ...

JM: Taksi og det er så min første ; ) Det var nu meget hyggeligt og et totalt hit med Max...