16. juni 2009

Tankefulde dage....

...er det nu stadig for mig. Selvom tingene så småt er ved at ordne sig til det bedre, så kommer der stadige udfald, hvor jeg mister mig selv lidt og bliver ret så ked af det. Men det skal nok ordne sig, så længe jeg er bevidst om de ting, så skal det nok gå og jeg er i gode professionelle hænder, så jeg må lade tingene gå sin gang.
I lang tid har jeg ikke spillet WOW, jeg er træt af at hækle og sidder for det meste bare og kigger lidt på nettet og læser en del. Jeg har altid haft de der hede passioner et langt stykke tid og bloggen har jo nok holdt ud i pænt lang tid efterhånden. Så mon ikke jeg finder noget andet at kaste mig over. Jeg ser stort set ikke tv, en sjælden gang en god film. Jeg ville sådan ønske vi snart fik en lille have, så jeg kunne sidde udenfor i en havestol med benene op og læse, det ville være så dejligt. Men så ville min nye passion nok blive at nusse have, skønt jeg ikke ejer grønne fingre : )

Ingen kommentarer: