16. juni 2009

Ro indeni

..og derfor dette billede
Der er mere ro omkring mig her til morgen. Natten har godt nok været lidt lang, da jeg måtte tage en trøsteløs Max ind hos mig kl. 22.30, han virkede lidt bange og faldt til ro, da jeg spurte om han ville sove hos mor. Preben var stadig til fonraising med kokkelandholdet der. Vi lå stille og snakkede og hvor er det bare vidunderligt at kunne ligge der og krammer og holde i hånd. max hostede meget og var derfor ret urolig i nat. Men i dag går det umiddelbart bedre og han er sendt i vuggestuen i godt humør.
Min psykiater anbefalede mig en bog af Mark Williams om Mindfullness, hvor man skal lave yogaøvelser og meditere til en cd og det mente hun ville kunne hjælpe af med de dårlige tankemønstre. Så den fandt jeg på dansk igår og bestilte. Når jeg så har lagt Liza Marklund til side, så skal den i brug. Hen over sommeren har jeg også tænkt at prøve mig frem med Jacob Stracottas selvhypnose, der skulle give en mere rolig fødsel og vigtigt for mig, så giver det ro omkring barn og mor bagefter. Men jeg må lige læse lidt mere om det. Nu skal jeg snart på arbejde, hvor dagen er kortet lidt af og det er rart at se frem til, da jeg er meget svimmel i dag igen. Efter arbejde skal jeg lige handle lidt og så hjem og slappe af med mine drenge : )

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Lyder som , du er ved at finde en god vej gennem det hele .
Håber din dag bliver dejlig :-)

Jeannette Mariae sagde ...

Det er dejligt med ro indeni ;-)