15. juni 2009

Redningsplan step 1.

I morges kom jeg igennem til min læge og fortalte, at jeg gentagne gange har været svimmel idag inklusiv. Jeg døjer med maven - altså fordøjelsen, føler der er meget tyngde i "bunden" af mig og i det hele taget har nogle småting, der virkelig er begyndt at være irriterende nu. Mit humør er også dalende og det er jo klart, når altid lige gik så fint med at være gravid denne gang. Hun var rimelig kontant...du bestemmer selv jo, men en deltidssygemelding giver jeg dig gerne og også en fuldtids, for med din grundsygdom, så er du skrøbelig lige nu. "Hvordan klinger det hos dig"...hmmm jeg mistede pusten, for jeg vil jo så gerne bare være normal og kunne fungere, så umeddelbart blev jeg da ked af det. Men det er nok løsningen, for jeg ved godt, at de ting jeg går og døjer med ikke er noget jeg sådan lige får en pille for jo. Så det er morgenens udmelding. En sommer på deltid og måske skal det ende ud med en fuldtidssygemelding, der hvor jeg alligevel var gået fra på ferie. Nu vil jeg tage step 2. og få talt med min psykiater i dag og se hvad hun siger til det hele : )


5 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Pas godt på dig selv og din baby. Kærlig hilsen fra engen ;-)

Unknown sagde ...

Det lyder da meget fornuftigt. At være normal er en illusion :-)

Unknown sagde ...

Ja, jeg har jo læst meget om normalitet, så jo...det var et forkert ordvalg. Vil måske bare gerne være den gode udgave af mig selv i alle henseender : )

Anonym sagde ...

Rikke - jeeg vil gerne høre hvad der foregår i dit hovede - du skal vel ha´ det ud ;-)Så send mig en mail eller ring (er ikke i hjemme idag pga. kursus og mutter bliver 60), men hele dagen imorgen...
Tingene har det jo med at vokse for os to.... Glæder mig til at se dig - HOV.... så er du måske hjemme nogle dage i uge 28? Jeg påtænker en lille tur til KBH...

Kh. Anna

Unknown sagde ...

Hvor er du sød, A. Skriver en mail : )