17. juni 2009

Lille mand - stor betydning

Max har hostet helt vildt og sov ikke så tungt i går aftes, hvilket resulterede i et par gange, hvor vi måtte sidde hos ham og få ham til ro igen. Det er hans astma igen, men den ser vi ellers sjældent noget til mere. Til sidst løb mit moderhjerte af med mig og Preben hentede ham ind i vores seng, hvor vi igen fik glæden af hans hyggelige pillowtalk. Mor puts (mor prutter)...far hoster ikk (far hoster ikke mere), Mash tisss (Max tisser) og andet hyggeligt : ) Vi elsker begge der der hyggestunder, hvor man kan være i nuet og bare kigge på ham og småsnakke. det er virkelig guld værd.
I morges var han så ret så pyldret efter en nat med meget lidt søvn. Jeg har heller ikke fået sovet så meget. Nu er han i vuggestuen med beskeden om, at hvis det bliver værre må de ringe til Preben. Jeg skal til lægen kl. 15.30 og tilbage til P-møde i aften. Så hvis det er før 11 er det mig og efter preben, for så kører jeg på arbejde. Nu vil jeg ringe til kommunen og se hvad de har at sige til mig omkring mine muligeder ift. flexjob og om jeg skal begynde at søge nu. Vender tilbage bagefter : )

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

Børn er en stor velsignelse. God bedring med ham.

Knus fra engen ;-)