30. juni 2009

Standløven

Max var vild med at være på stranden i søndags. Vi lagde ud med lidt chips og imens sad han bare og kiggede på alle menneskerne omkring ham. Derefter badede vi i det noget så kolde vand og det var av av koldt. Men han nød virkelig turen. Der var også pakket på Bellevue og derfor tog vi til Fortet og fandt ved et lykketræf en parkeringsplads.
Nogle af Max's sjove ord er for tiden
Tippis (chips)
Sabbis (saftevand)
Tipper, min niece (Matilde)
Benny (min bror Steen)
Siger altid efter hans bad....Maxeee bad og kopper
"A lauer duuuuu?" hører vi 100 gange om dagen.

2 kommentarer:

Lavendel sagde ...

hej Rikke - har arbejdet med børn i et halvt liv - er desværre blevet pensioneret nu pga sygdom, MEN jeg er dybt rørt over din situation, og jeg vil sige dig at du skal skynde dig at fådig et flexjob, hvis det kan lade sig gøre. Der arbejder du efter dine forudsætninger og du oppebærer FULD løn. kærlig hilsen og krammer til en gæv pige fra Lavendel

Unknown sagde ...

Jeg har søgt om flexjob nu, ansøgningen er sendt og sagbehandleren og lægen på kommunen skal gennemse journaler og indhente info. fra fagpersoner her mens jeg er på barsel og når jeg så kommer tilbage skal jeg til at prøves af på mit nuværende job. Så hjulene er sat i svingninger : )
Jeg kan godt mærke livet bider lidt i mig efter jeg har fået Max og med en mere på vej, så bliver det nok ikke mindre, så det er nu der skal til at ske noget og jeg håber bare at jeg kan få det og at det ikke tager mega lang tid.