28. juni 2009

Endnu en god dag på Loppen

Day tynd strik til 40 kr.
Jeans og bluse til Max - i alt 30 kr.

Slynge af den slags der koster 300-500kr. på nettet og jeg fik den for 30 kr. Under ligger en babydyne til 20 kr. Dejligt at have en ekstra.

Nederdel jeg godt kan passe nu, hvis jeg ik lyner helt op og to lækre par leggings fra Holly's og Thelin til i alt 60 kr.
Joggingssæt fra Adidas til 20 kr.


Endnu en super dag på Loppen.
Mit hoved bliver bedre og bedre. Så jeg kan godt være med til vores uge 27 aktivitetsuge på arbejde, nu hvor jeg er deltidssygemeldt. Jeg prøver ihvertfald.
Når Max vågner tager vi ud på Bellevue og sidder lidt i sandet og får en is. Ikke en dag uden is her hen over sommeren, sådan er det næsten blevet : )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke nogle gode køb i dag, til lykke med dem. Håbet at I havde en god tur til stranden, vi sad og fik en god frokost i Tivoli og jeg har pakken færdigt, hav det nu godt alle 3 i næste uge, jeg er hjemme igen kl. 21.20 søndag, vi ses. PS vi har en sut fra igår. Kram Farmor

Jeannette Mariae sagde ...

Superfund - til lykke ;-)