30. juni 2009

Puha - hul i hovedet

Max havde ellers haft en dejlig dag i vuggestuen, men da vi kom hjem og havde været nede hos underboerne spildte han juice og han og Preben måtte op og skifte tøj. Så brød regnen igennem og det tissede ned og jeg gik så op til drengene. Max var i rigtig skidt humør. Græd hele tiden og Preben ville aflede ham ved at tage ham med i bad. Det gik også okay med lidt gråd og da de kom ud og jeg havde været i bad ville de ind i sengen og tumle rundt. Ved et uheld rammer Max vores vindueskarm af marmor og det bløder med det samme voldsomt. Vi suser på skadestuen og sidder der og venter med en meget ked dreng i små 2 timer. Det ender med at Max bliver limet i panden og vi kører på MacD, for aftensmaden gik vi lige glip af. Men Max var ikke så sulten og vi tog ret hurtigt hjem, han fik panodil og Preben puttede ham. Nu sover han fint og lad os da håbe, at han får en rigtig dejlig nat. Preben bliver hjemme med ham i morgen, så han lige kan være lidt i ro, mens jeg skal på arbejde og være hvid kriger i rollespillet, hvis ellers svimmelhed , hovedpine og andre dumme skavanker holder sig væk, for det er så sjovt.
Og ved I hvad? Jeg er så heldig, at jeg har sådan en dejlig mand. Han er virkelig mit eget lille mirakel og min helt egen skytsengel, der står lige bag mig og griber mig, når jeg er ved at falde. han er et meget stærkt menneske. Jeg er også sikker på, at min søn bliver samme salgs mand engang, for han er den dejligste lille skabning. Tænk at jeg har fortjent dem. Hvor er jeg dog forgyldt : )

Ingen kommentarer: