19. juni 2009

Mens regnen siler...

...sidder jeg herinde i tørvejr og nyder det i fulde drag. Jeg elsker voldsomt vejr, når bare jeg selv kan nyde det på behørig afstand.
Jeg havde tidligt fri i dag grundet min sygemelding og gik kl. 13. jeg tænkte, at en omgang solarium ville være godt mod min hud, der simpelthen går bananas. Knopper overalt der klør og intet at stille op. Så jeg tog 7 min. i et solmonster og jeg har ikke taget sol i meget lang tid, fordi jeg ikke vil det mere. Skal da love for jeg kan mærke det brænde nu. Avs. Så kan man lære det og det kan da være at knopperne er svitset væk om ikke andet.
Da jeg kom hjem lå der brev fra kommunen og jeg har siddet og udfyld de spørgsmål jeg skulle. Det er meget med udgangspunkt i at man skal ud i noget nyt eller ikke er på arbejdsmarkedet, men jeg svarede ud fra det jeg gerne vil og det jeg har som baggrund og så må det jo være godt nok.
Min bog om Bevidt Nærvær - en vej ud af nedtrykthed skrevet af bla. Mark William kom igår med posten og den skal jeg i gang med. Jeg sørgede for at afslutte Liza Marklunds bog om Nobels Testamente og er nu klar til at lade mig udvikle : )
Sikke mange ting på sådan en ganske almindelig fredag. I morgen skal Preben arbejde fra 9-16 sådan helt ekstraordinært og Max og jeg skal nyde lørdagen sammen. Søndag skal jeg på loppemarked og håber på at svimmelheden bliver lidt væk. Jeg har tænkt meget over mit lægebesøg og over ting der er blevet sagt og tænkt siden. Jeg tror da at svimmelheden er min krop der stresser og de andre ting jeg oplever er nok også, så det passer mig fint med min arbejdssituation og så må jeg finde noget at bruge tiden på fra uge 33, når ferietiden er forbi. For jeg må ikke gå i stå herhjemme. Nogle forslag?

Ingen kommentarer: