21. april 2009

Tirsdag fik ende...

...og det blev nu en dejlig dag. Først var jeg hos min psykolog og det var godt som altid. Ikke at jeg sådan ligefrem har tonsvis af byrde at slæbe på, men alle har sine kvaler og det har jeg naturligvis også, men for første gang i mit liv søger jeg ikke, jeg dvæler ved det jeg har og er tilfreds. Har stadig noget jeg arbejder på og sådan vil jeg nu helst altid have det. Jeg har mine små ting, der skal sættes lidt i perspektiv og i rammer og ting jeg skal minde mig selv om i forsøget på at være min egen bedste udgave af Rikke.
På arbejde var vi ikke ret mange pga. sygdom, så jeg gik op på vores skole med 25 børn og så børneteater og det var ret godt. Jeg gik hjem kl. 16. 30 og vendte lige derhjemme før jeg tog ned i vuggestuen til forældremøde. Jeg meldte mig til kontaktforældre og det skal nok blive hyggeligt. Har dog også meddelt at der nok bliver en ekstra lille medlem i gruppen og det var jeg så ikke den eneste der kunne meddele : ) Jeg tror det bliver hyggeligt, at have den kontakt med de andre forældre. På det ene side skal jeg nemlig ikke have for meget om ørene, men skal også passe på med slet intet at have med den forestående barsel. Så nu kommer jeg da lidt ud.
I dag fik jeg de sko jeg har købt på trendsales til 150 kr. med porto med posten. Høje som bare fanden, men flotte. Så nu er dresset klart til 2 maj og svigernes fest. Jeg bliver jo fiiiin. Længe leve trendsales og længe leve genbrug...

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

Hyggeligt at høre om din dejlige dag.

Klem fra engen ;-)