21. april 2009

Lang tirsdag

Dagen startede fint med en glad Max og det er jo ingen garanti i disse dage. Han blev afleveret og det gik også ok. Om 10 min. skal jeg køre ud til min psykolog, som jeg har gået his i snart 1½ år. Hun er sød og det har været godt for mig at gå der. Men jeg mangler noget åndeligt perspektiv på tingene, som jeg fik før hen og virkelig brugte til noget. Jeg ved ikke hvorfor, men det betager mig meget og giver mig meget. Nu ved jeg ikke helt hvor jeg skal søge det mere, hvor jeg kan få den rette guidens, hvis man kan kalde den det. Der er altid så mange muligheder og jeg har ingen at tale med det om, så det er virkelig ebbet ud...desværre. Bagefter skal jeg på arbejde til kl. 16.30 og så skal jeg til forældremøde i vuggestuen. Så det bliver en lang tirsdag, men det er okay så længe det er nogle forskellige ting, for så går dagen jo hurtigt og jeg kan komme hjem til min base igen : )

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

Kære Rikke - sender gode tanker til dig og din lange tirsdag ;-)