22. april 2009

Den lille bule....

Søde gæslinger ved Ullerslev mose, der var virkelig mange! Vi kørte derover med toastbrød her i eftermiddags og var der lidt og nød livet omkring søen.
Max bliver lidt sat på plads af gåsemor. Hun var meget beskyttende og der var en hvæsen uden lige omkring os.

...på maven er kommet til syne her i dag. Underligt at det sådan kan komme fra dag til dag. Men sådan var det også sidst. Man kan vist se det et par uger før man kunne med Max. Dagen i dag har været drænende for mit humør, da der var rød i noget med mine paragrafdage og sådan noget hader jeg fanme bare. Så jeg tog sagen i egen hånd og min stedfortræder og jeg fandt en god løsning. Jeg skulle have været til kontrol i Glostrup på fredag, men det lader jeg være med fordi der ikke kan komme nogen vikar og det havde alle regnet med, så derfor må jeg ringe og aflyse. Men det går nu også fint for tiden og jeg må bare få en ny tid så. Ud over det så faldt tingene i hak og jeg kunne slappe mere af, men jeg er bare så træt efter sådan et irritationsmoment. Men det hjalp at udtrykke sin frustration til stedfortræderen og han er da heldigvis så omsorgsfuld, så jeg kunne droppe alle de negative tanker. Det er nok et af mine store handicap som person. Det der med at involvere mig så meget, at det ikke er sundt for mig. Jeg bruger så meget energi på det, så jeg nu her til aften går helt død.

Ingen kommentarer: