28. april 2009

Friske tirsdag.

Luften er frisk i dag
Renset efter i går - det er dejligt.
Morgenen startede kl. 6.30 med en frisk og varm lille Max, som gerne ville putte med os i sengen. Jeg satte mig ind og så "se min kole"(kjole)...Kaj & Andrea - det er hittet lige for tiden. Dagen der skulle have været en paragrafdag er nu afslapning for både mig og Max. Max ser Tubber lige nu og jeg sidder her lidt. Tøjet er lagt sammen og formiddagen er dejlig lang endnu. Kl. lidt over to kommer Preben så hjem og tager over og jeg skal til 3 timers skole/hjem samtaler. Det kan jeg heldigvis godt lide og har det rigtig godt med, at jeg endelig tager mig selv så seriøs, at jeg er begyndt at bruge mine paragrafdage, så jeg ikke bliver "gammel" før tid. For det er virkelig hårdt i pukler i sådan en bh.kl.. Heldigvis kan jeg også se frem til en dejlig tur i Zoologisk have i morgen med klassen og Preben og min 10 års "kyssedag" på fredag - vi har først 10 års kærestedag og 3 års bryllupsdag d. 5 aug. Vi skal ind og spise på Hereford beafstow inde ved tivoli og måske i biffen og se Duplicity. Min mor og far kommer fra Jyland på fredag og passer Max og lørdag skal vi alle 4 til fest hos mine svigerforældre, så der skal vores venner passe Max og det bliver så dejligt for ham. De er bare de bedste venner med Max nemlig : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Hold da op, det er da noget af et program, der ligger foran dig. Håber så, at du nyder timerne med Max her i formiddag.
Kh. fra engen ;-)

Unknown sagde ...

Lige nu sover Max og ellers har vi nydt at tulle rundt og lave ingenting. Dejligt : )Heldigvis er programmet fordelt over nogle dage ; )