27. april 2009

En lang og god mandag...

Jeg startede med at afleve Max til en pædagog fra nabostuen og det var han ikke helt glad for, det det gik vist hurtigt over. Så gik turen til bh.kl. D hvor jeg tilbragte hele formiddagen og mit fritidshjem hvor jeg så malede børn med ansigtsmaling i alle regnbuens farver og i dag var jeg særlig streng, hvor jeg nægtede at tage mod bestilling - men ønskede frie hænder og det tog de fleste imod : )
Efter arbejde hentede jeg en Max med gule klatter i øjnene og det var ikke søvn efter den gode lur på hele 3 timer - men øjenbetændelse. Så den paragrafdag jeg havde taget for at skåne mig selv imod en mega lang dag i morgen blev til en dag hjemme med søde Max i stedet for. Preben tager så lidt før fri så jeg kan nå ud til skole/hjem samtaler i bh.kl. D.
Her til aften har jeg været til kontaktforældremøde i Max's vuggestue og det var hyggeligt og et godt møde med søde mennesker. Nu sidder jeg her og sumper og det er dejligt...
I går gav vi den fuld skrue med at være usunde. Jeg er rimelig besat af sukker igen og det skal stoppes. Men da det er en afhængighed, der virkelig har taget overhånd på mit barometer over hvad der er overhånd, så har jeg idag skruet kraftigt ned allerede. Jeg har set at Jacob Stracotta har lavet hypnoser mod sukkerafhængighed og den vil jeg nok lige spice op med. Jeg er gravid, har sclerose, har tendens til et humør ala en rutchebane - ergo er sukekr nok en bad idea ; )

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

Herlig dag med og uden sukkerflip. Ønsker god bedring med Maxs øjenbetændelse. Det er jo så irriterende af have.

Knus fra engen ;-)