14. marts 2009

Talkshow fan!

Det startede nok med Eleva2ren og diverse shows som hans Otto Bisgaard har lavet. Sjove indslag emd Walter og Carlo, Øb og Bøv, Erna Iversen og mange andre orginaler og hele det der talkshow koncept har jeg altid elsket. Har endda set noget der vist hed dilemma, hvor forskellige tænkte dilemmaer blev taget op i et forum at f.eks. professionelle fagpersoner, der så kom frem til den mest hensigtsmæssige løsning. Siden tv-Charlie er kommet til har jeg tit set Spørg Charlie og Meyerheim og co. Og det elsker jeg virkelig også. Jeg sidder troligt , når jeg jeg har kunnet det inden Max kom og så Dr. Phil og bedst af alt Oprah. jeg er bare totalt vild med den måde at blive klogere på andre mennesker på og det der emd at journalistik og underholdning blandes. Har også altid indtil nu set Godmorgen Danmark, men nu er det lidt svært. I går aftes så jeg Reimers med Lone Kühlmann, Uffe Ellemann og Omar Marzouk og nød det virkelig : )

Ingen kommentarer: