24. marts 2009

Bedring....

Jeg tjekkede for tænder i morges og der var ingen på vej endnu. Øjnene er dryppet og umiddelbart er humøret lidt bedre. Han fik da spise franskbrød med ost, rosiner og appelsinfiletter til morgenmad. Men da jeg så ikke havde mere appelsin, så knækkede filmen lidt for ham og han blev igen pjevset og ked. Smed lidt med nogle ting og slog mig et par gange. Men intet ift. i lørdags og da jeg så satte Sigurds bjørnetime på og dansede lidt for ham, var gamle Max tilbage. Nu ser han lidt Teletubbies, som han kraftigt insisterer på...again...siger han. (igen) Han sidder og snakker med derinde og det er nu meget sødt selvom jeg hader Teletubbies. I går sagde han "vi ses i morgen", da han og Preben gik fra vuggestuen. Der sker SÅ meget hver dag.
I nat vågnede han kl. 4 og der hentede vi ham så ind.
Marie & Thomas skrev til os igår og vi havde en aftale på fredag, men de foreslog en weekendtur til deres ødegård i stedet for og det er vi friske på. Det bliver godt nok regnvejr, men det gør det jo også her. Så det vil vi rigtig gerne : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Åh, altså det lille pus! Godt at der er bedring på vej.

Ser samtidig, at du venter dig igen. Stort tillykke herfra, hvor er det dog vidunderligt for Jer ;-)

Unknown sagde ...

Hvad søren...sikke en dejlig overraskelse at se dig her igen. Du aner ikke hvor savnet du er. Jeg må straks ind og kigge hos dig : )... og mange tak, det er også dejligt.