17. februar 2009

Udsigt til en fridag.


Jeg har været på café her til aften med min veninde Mie her til aften og er nu hjemme igen. Min mave slår krøller, den er oppustet og gør nas. Men heldigvis kan jeg se frem til paragrafdagen i morgen. Den ligger der som en lille grøn ø i den ellers hektiske uge. Uheldigvis er det hele ramlet sammen i uge 8. Både det man synes er sjovt og hyggeligt og så møder og andet godt i en fin blanding. Jeg skla vist bare tage optimismen på, jeg kan mærke den irritable Rikke lurer om hjørnet og har vist sit ansigt her i denne uge, men jeg har brug for smilene og sommerfuglene i maven. Jeg har brug for at Preben snart finder sig et job, at min graviditet kommer til at gå godt, at jeg har det overskud, som jeg ønsker for Maximus, at jeg får overskud til at skrive en ansøgning til kommunen og at jeg også finder ud af om det er værd at kæmpe for lige nu. Jeg har brug for glæden i mit liv lige nu!!!

Ingen kommentarer: